• En
  • ساعت : ۱۶:۲۲:۷
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ 
  • کد خبر : ۱۶۴۱۷۴
    /  4
افزایش انگیزه موزعین مهمترین نتیجه طرح پرداخت بر مبنای عملكرد pfp
بهزاد اقبالخواه عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در جریان سفر به استان هرمزگان گفت: مهمترین نتیجه اجرای طرح پرداخت بر مبنای عملکردPFP ، افزایش انگیزه موزعین برای خدمات رسانی مطلوب‌تر و ارتقا کیفیت خدمات پستی است.

افزایش انگیزه موزعین مهمترین نتیجه طرح پرداخت بر مبنای عملکرد pfp

بهزاد اقبالخواه عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در جریان سفر به استان هرمزگان گفت: مهمترین نتیجه اجرای طرح پرداخت بر مبنای عملکردPFP ، افزایش انگیزه موزعین برای خدمات رسانی مطلوب‌تر و ارتقا کیفیت خدمات پستی است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، روز جاری سوم تیر ماه بهزاد اقبالخواه عضو هیئت مدیره طی سفر به استان هرمزگان با همراهی محمد اخلاقی مدیر کل دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان و بابک افروز مدیر کل بازاریابی و توسعه کسب و کار، از بخشهای مختلف این اداره کل بازدید و با کارکنان دیدار و گفت و گو کرد و از نزدیک در جریان فرآیند انجام امور قرار گرفت.  

عضو هیئت مدیره با اشاره به اینکه در طرح پرداخت بر مبنای عملکرد، به ازای مکان‌های مراجعه شده به منظور توزیع مرسولات به عنوان معیار سنجش، مد نظر قرار می گیرد، گفت: این عملکرد در قالب ضرایب ریالی متفاوت برای پاکت، بسته های زیر دو کیلوگرم و بسته های بالای دو کیلوگرم محاسبه می شود.

وی تصریح کرد: در این طرح سقف پرداختی برای محاسبه عملکرد همکاران فعال در بخش توزیع در نظر گرفته نشده که این موضوع می‌تواند زمینه لازم حضور همکاران در ساعات غیر اداری به منظور توزیع بیشتر مرسولات و بهره مندی از مزایای آن را فراهم آورد.

اقبالخواه مزایای این طرح را کاهش هزینه‌های مرتبط با توزیع مرسولات به صورت دانه شمار امانت، تمرکز بر سیاست اصولی درون سپاری توزیع، افزایش درآمد همکاران بخش توزیع و بهبود کیفیت فرآیند توزیع برشمرد.

وی همچنین در جمع موزعین اداره کل پست استان هرمزگان گفت: از آنجایکه تناسب میان پرداختی کارکنان و میزان و کیفیت فعالیت‌های صورت گرفته توسط آنان، به عنوان یک راهبرد در بسیاری از کسب و کارها جهت برقراری نظام پرداخت عدالت محور در نظر گرفته شده است، شرکت ملی پست نیز با بررسی‌های کارشناسی و دریافت نظرات متخصصان این حوزه، از ابتدای اردیبهشت ماه امسال، اجرای طرح پرداخت بر مبنای عملکرد موزعین را آغاز کرده است.

عضو هیئت مدیره تصریح کرد: بازخوردهای مثبتی که از اجرای این طرح در پایان اردیبهشت ماه به دست آمد، موجب شد طرح فوق از ابتدای خرداد ماه در مراکز استان ها اجرا شود و از تیرماه نیز در تمامی واحدهای توزیع کشور اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه براساس استاندارهای جهانی، ارتباط عملکرد با کیفیت خدمات ارایه شده می‌بایست به عنوان معیاری در محاسبه عملکردها مد نظر قرار گیرد، افزود: این موضوع در طرح pfp ، نیز لحاظ شده و چهار شاخص کیفی درصد توزیع موفق مرسولات هر نامه رسان، درصد توزیع به موقع هر نامه رسان، درصد رضایت مشتریان و درصد رضایت مدیریتی به عنوان عوامل موثر بر عملکرد و مبلغ محاسبه شده هر نامه رسان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

در ادامه جلسه موزعین حاضر در جلسه به بیان مسایل و مشکلات خود پرداختند و اقبالخواه به تک تک مسائل مطرح شده توسط آنها پاسخ گفت.

در پایان این جلسه از موزعین فعال پست استان هرمزگان با اهداء لوح تقدیر توسط عضو هیئت مدیره قدردانی شد.

در جریان این بازدید، عبداله عبدلی سرپرست اداره کل پست استان هرمزگان گزارشی از عملکرد این اداره کل شامل کیفیت اجرای فرآیندها و جدیدترین آمار مربوط به ترافیک مرسولات پستی ارائه کرد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    فارسی

    آخرین بروزرسانی سایت : 1399/04/18 12:27
    V5.5.5.0